Pàgines

dimecres, 18 de maig del 2011

casal d'estiu organitzat per l'ampa


A la reunió del passat 18 de maig es va posar al corrent de l'estat de l'organització del casal d'estiu per a aquest any i els obstacles amb què ens hem trobat. Al final esva sotmetre a votació el seguir endavant o no amb la organització i per majoria va sortir el no. Aquest any no es farà casal d'estiu organitzat per l'ampa de la Garalda,encara que els nostres esforços dedicats en les últimes setmanes havien estat grans.En uns dies amb la publicació de la garaldeta es farà un comunicat oficial de l'Ampainformant de les causes alienes a la nostra voluntat que han complicat l'organització d'aquest casal. 


Moltes gràcies a tots






En la reunión del pasado 18 de mayo se puso al corriente del estado de la organización del casal de verano para este año y los obstáculos con los que nos hemos encontrado. Al final se sometio a votación el seguir adelante o no con la organización y por mayoría salió el no. Este año no se hará casal de verano organizado por el ampa de La Garalda, aunque nuestros esfuerzos dedicados en las últimas semanas an sido grandes. En unos días con la publicacion de la garaldeta se hará un comunicado oficial del Ampa informando de las causas ajenas a nuestra voluntad que han complicado la organización de este casal. 


Muchas gracias a todos

4 comentaris:

  1. Aunque no ha sido posible, gracias por todo el esfuerzo que habéis realizado para llevar a cabo este casal. Seguro que el año que viene se podrá realizar en optimas condiciones.

    ResponElimina
  2. Es una lástima que no se pueda hacer el casal d´estiu. El casal de la semana blanca estuvo muy bien, mi hija se lo pasó bomba y nos salió muy bien de precio. Gracias por intentarlo.
    Esther Zabay.

    ResponElimina
  3. La Silvia Alonso Dörfler ha comentat el enllaç facebook
    hola, moltes gràcies per tot l'esforç. es una llàstima! segur que pel any que vé será possible. ara ens toca correr a les families per ubicar als nens i nenes. salutacions."

    ResponElimina
  4. L'Isabel Salguero membre de la junta ha comentat el enllaç al facebook.
    Espero i desitjo que per l'any vinent poguem tindre un casal pels nostres nens. La Junta de l'AMPA us assegurem que continuarem treballant i dedicant part dels nostres esforços en aconseguir-ho."

    ResponElimina